OBSERWATORZY

wtorek, 20 września 2016

Chusta dla Babci :)) I cosik tam jeszcze szydelkowego :))

Witam Was Serdecznie :)) 

Zaledwie kilka dni temu mielismy po 41 stopni ciepla ,a teraz sie ochlodzilo.
Tak 30 Ok rozumiem ,ale 41 to juz bylo stanowczo za duzo. 

Ostatnie dni spedzilam szydelkujac , juz ostatnio mieliscie okazje zobaczyc moje pileczki Poprawiacze nastroju :)) 

Dzisiaj zaczne od Chusty dla meza Babci :) 
Ciekawe czy sie spodoba :)) 
Nigdy wczesniej nie robilam takich chust , znalazlam tutek na youtube do niej i postanowilam podziubac troszke :)) 
A wyszlo tak :


Kolorki nie chcialy sie zlapac ,te wlasciwe. Cala chusta to odcienie zieleni :))
Tutaj mniej wiecej kolorki widac ,naawet troszke :))) :




Link do tutka jak by ktos chcial skorzystac tutaj :)) 
Baardzo Polecam ,jest na prawde laatwa :)) Nawet ktos poczatkujacy ,szydelkujacy naa bank powinien sobie z nia poradzic :) 
Szerokosc chusty to jakies 140 cm. Chcialam by byla do domu na chlodniejsze dni na ramiona. Mysle ,ze jest nie za duza i nie za mala :)) 

I jak ? 
Jak myslicie , spodoba sie babci ?? :) 

Innego dnia cos mnie tak natchnelo i zrobilam ubranko na kubek :) 
Od tak ,po prostu podziubalam troszke :) 




Tak z glowy swoim sposobem :)) Troszke jesieni w domu :)) 

No i juz na koniec :)
Zrobilam Pana Fasole :)) 
No moze Pana Groszka ,jak kto woli :)





Pan Fasola uwielbia sie usmiechac :)) 

Mam pomysl na jeszcze kilka ,a wiec ktoo wie ,co jeszcze sie udziubie :))) 
I to by bylo na tyle ,na dzisiaj z robotek szydelkowych :)) 
Bylo jeszcze cosik szyciowego ,ale to moze nastepnym razem :)

Co do mojego Candy . 
Chyba niektore osobki przestraszylam listem :)) 
Zapisac sie mozna bez pisania listu , jak i bez dodawania banerka u siebie. 
Nie robie to dla polepszenia statystyki bloga , tylko dla Was , dla Tych osobek co jeszcze lubia do mnie czasem zajzec :))

Kilka listow dostalam juz i szczerze baardzo sie wzruszylam i nawet Cuudna niespodzianke dostalam ,alee o tym jak juz zabawa sie skonczy :)
Jak by ktos jeszcze chcial sie dolaczyc do zabawy ,to Zapraszam tutaj :) 

Moje Drogie Zycze Wam jeszcze Cuuudnego Tygodnia !!! :)

Pozdrawiam Was Serdecznie :))
Agnieszka

44 komentarze:

  1. Chusta wygląda świetnie i na ciepłą. Jestem pewna, że spodoba się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie :) Tak tak jest cieplusienka i miekka :)) Taka przyjemna i grzala mnie w nogi jak robilam hihi :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

      Usuń
  2. Chusta jest przepiękna! Uwielbiam takie :) muszę kiedyś sama spróbować taką zrobić, bo z szydełkiem już jako-tako się zakumplowałam :)

    Ocieplacz na kubek ma piękne kolory, takie energetyczne!

    A fasolka... na tym zdjęciu "z otwartą buzią" przypomniała mi stworki z ulicy sezamkowej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie :)) Chusta jest na prawde baaardzo latwa ,wiec sprobuj :))) Dziekuje za mile odwiedzinki :)))

      Usuń
  3. Groszek jaki zabawny! Chusta super, sama lubię takie robić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie Manitko :)) Twoje chusty uwielbiam sa na prawde Piekne :))

      Usuń
  4. Ale fajna chusta! Wzorek taki nieco przestrzenny wklęsło- wypukły, super! Fajnie sobie szydelkujesz, fajne wytworki wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana :)) Szydelko to taka odskocznia od poszewek :))

      Usuń
  5. AGuś, chusta jest piękna i Babcia na pewno będzie zachwycona :)) A Pan Fasola no obłędny po prostu, ekstra ma ten uśmiech i to co ukryte w środeczku :))) Kubraczek na kubeczek też wyszedł piękny, kolorki takie soczyste, że teraz to żadna jesienna zawierucha nie groźna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie Kochana :))) Ja to taki samouk troszke i czasem fajnie jest troszke poszydelkowac :)) Buuziaki :))

      Usuń
  6. Aguśku przepiękne wszystko i na dodatek przytulne,cieplutkie i mięciutkie jak kaczuszka : ) Babunia na pewno będzie zachwycona : ) Buziaczki : )* Obiecuję,że jak znajdę chwilę w całym tym szaleństwie to się odezwę w więcej niż pięciu słowach,no chyba,że oszaleję i wyląduję w domu bez klamek he he he ; ) pa pa kochana : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Dziekuje Kochana :)) Ciesze sie ,ze sie odezwalas ,wiem ze zyjesz ,ze wszystko ok u Ciebie :)) No poza tymi klamkami :))) hihi Nie daj sie tam Monis :)) I czekam na wiadomosc od Ciebie :)) Buuuziaki :))

      Usuń
  7. oj aga jesteś bardzo bardzo pracowita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Dziekuje Kochana :)) Ale i czasem tez mniej robie , no wiecej wtedy stoje przy prasowaniu rzeczy :))) Pozdrawiam Cie Cieplutko Edytko :)))

      Usuń
  8. Piękne szydełkowe twory. Chusta super. Na pewno spodoba się babci.
    Niektóre kolory takie są, że bardzo ciężko uchwycić je na zdjęciach.
    Buziaki! !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie :)) Oj tak z tymi kolorkami bylo na prawde ciezko. No ale cos tam wyszlo ,wiec ufff :)) Buuziaki :))

      Usuń
  9. Aguś idziesz jak burza z szydełkowaniem cudnie :*:*::*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) jak burza jednego miesiaca hihi :)) Trzeba wrocic do maszyny :)) Dziekuje Kochana :)) Buuuziaki :))

      Usuń
  10. Wspaniałe prace :-)
    Chusta piękna - na pewno spodoba się babci :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie Kasiu :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

      Usuń
  11. Twoje prace są prześliczne!!! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie :)) Twoje za to sa Cuudne :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :)))

      Usuń
  12. cudowne kolorki i piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Dziekuje Slicznie :))) Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Chusta piękna, a ubranko dla kubeczka urocze!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie Kochana :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :)))

      Usuń
  14. Heh. Pan fasola wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Dziekuje Pieknie :))) Pozdrawiam :)))

      Usuń
  15. Oj taka chusta to coś na jesienne wieczory. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealna by bylo cieplutko :))) Dziekuje Slicznie :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

      Usuń
  16. ładna chusta :) i przyjemny ocieplacz ja tez ostatnio sie zanie zabrałam :)

    p.s. napisz mi swój adres na meila :) żebym mogła list napisac i wysłac :) na Twoje Candy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie :)) Czekam na Twoje ocieplacze :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

      Usuń
  17. o kurde... myślałam, że jest tu mój komentarz - a tu niespodzianka - nie ma :(((
    a chciałam powiedzieć, że piękna ta chusta i wszystkie drobiazgi Agnieszko! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Basiu :))) Baardzo mi milo ,ze Jestes :))) Dziekuje :)))

      Usuń
  18. Hej Aguś 😙 wszystko bardzo pięknie 💟 Aguś co do mojego bloga to jeszcze nie wiem czy uda mi się wrócić, ale mam instagram bardzo zapraszam, a czy Ty masz może insta? Buziaczki 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie baaardzo Kochana ,ze u Ciebie wszystko dobrze !!! To Najwazniejsze !!! :)) Niestety ale instagram nie mam , hm chyba sie kiedys tam zalogowalam ,przez przypadek :P hihi i tyle by bylo o insta moim :))) Odzywaj sie czasem Agus !!! Buuuziaki :))

      Usuń
  19. Cudowna chusta, koniecznie muszę taką zrobić. Fajny kubkogrzej, i Pan Fasolek :)
    Pzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie za mile odwiedzinki :)) Pozdrawiam :)

      Usuń
  20. Piękne prace, a Pan Fasola wyjątkowo urokliwy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie Kochana :)) Milo mi ,ze zajzalas do mnie :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :)))

      Usuń
  21. Chusta wygląda nadzwyczaj przytulnie, na pewno się spodoba.
    Pozostałe drobiazgi bardzo inspirujące - może kiedyś spróbuję pomachać szydełkiem? :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Joasiu :)))) Jestes tak Zdolna ,ze szydelko Cie wrecz pokocha :))) Wystarczy sprobowac :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

      Usuń
  22. Chusta na pewno spodoba się babci.
    Ubranko na kubek bardzo fajne.
    A Pan Fasolka - nic tylko się uśmiechać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Dziekuje Pieknie :))) Pozdrawiam Cie Cieplutko :)))

      Usuń