OBSERWATORZY

czwartek, 15 października 2015

Candy !!! :) Zapraszam !!! :)

Witam Was Serdecznie :)) 

Tak planowalam ,myslalam,robilam :) i i tak sie spoznilam :) 
Wlasnie do mnie dotarlo ,ze wczoraj byly Urodziny mojego bloga :) 
To juz 3 :)) 

 Jestem Przeszczesliwa ,ze nadal tu jestem ,ze Wy tu nadal Jestescie :))) 
Ciesze sie Baardzo :))),ze moje prace sie Wam podobaja :)) 

Moje Drogie przygotowalam dla Was dwie poszewki :) 
Dwie ,poniewaz moje dzieci beda znowu losowaly :) 
A wiec prezenciki dla dwoch osobek beda :)
Mam nadzieje ,ze sie Wam spodobaja :)) 

A wiec na pierwszy rzut wklejam banerek do zabawy :)



Mam dwa :))) Do wyboru dla Was :) 
Dobra Duszyczka znoowu mi pomogla z napisem :)
Za co jeszcze raz baardzo dziekuje :)))
A ze obie wersje mi sie podobaja Bardzo :) ,to i obie wkleilam :)

I reszta zdjec ,niestety wieczorkiem robilam zdjecia. A dzisiaj tez nie za jasno na dworze ,wiec musza byc takie jakie sa juz. 

I podusie juz w calej okazalosci :


Zdjecia znowu same sie obrocily przepraszam ,ale i widac cosik :)
A wiec Poszewka z naszyta gwiazda ,z wypustka na dole :) 
Tyl : zakladka w gwiazdki do gory , a dol bialy ,ii moze dol malo widoczny ,ale w srodku kryje sie mala niespodzianka dla Was :))
Sniezynki :) 


Zaaakochalam sie w nich i na pewno zaniedlugo beda jeszcze na jakis pracach :))


I znowu do gory nogami :)) 
hmm tak sobie pomyslalam ,ze te zdjecia to dzisiaj tak zakrecone jak ja troszenku hihi
 :)))) 

Zasady mysle Wszyscy znaja :)) 
Zabawa trwa do 14.11.2015 
Prosze banerek o wklejenie u siebie na blogu. 
A osoby nie posiadajace bloga ,prosze o pozostawienie adresu do waszej poczty. 
:)
I na koniec to tak jak by ktos jeszcze nie widzial mojego poprzedniego posta :))

Zapraszam ,moze i Wy bedziecie mialy okazje zrobic cos w tym stylu dla jakiegos Pana :))
Zapraszam tutaj :) 


Polecam :))
Latwe do zrobienia :))

A wiec Zaczynamy Zabawe !!! :)

I jak ? Macie ochote na taka poszewke ode mnie ?? :))

Pozdrawiam Was Serdecznie :))
Agnieszka

55 komentarzy:

  1. Ja, ja, ja!!! Oczywiście, że chce podusię od Ciebie Kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowa i na czasie to ja też , ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również przyłączę się do zabawy
    banerek już wisi http://mebelkidanielki.blogspot.com/
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję rocznicy! :)
    a poszewki urocze, oczywiście staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkie Gratki dla Ciebie. Pracowita z Ciebie bestia i całe te 3 lata to efekt Twojej pięknej pracy.
    Zapisuję się oczywiście, no ba.

    Pozdrawiam Iz

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję trzech latek blogowania :) Wszystkiego dobrego i wiele inspiracji życzę. Jeżeli poduszeczki są do wyboru to z przyjemnością wybieram z naszytą gwiazdką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję III rocznicy;) Chętnie przyłączę się do zabawy;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział! śliczne te poszewki :)
    banerek wisi... o tu ---> Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się :) Banner już wklejony.

    Zapraszam przy okazji na Linkowe Party u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne są! I ja się zgłaszam i zawczasu zapraszam do siebie w najbliższym czasie, bo zamierzam się zmobilizować i również zabawę zorganizować :-)
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art
    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję 3 latek zycząc nastepnych z nami :)
    poszewki ekstra sa zapisuję się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chętnie zgłaszam się do zabawy! Gratulacje! Poduszeczki super wyglądają w tym zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze ja,jeszcze ja : )))) Ustawiam się w kolejce po te piękne prezenty : ))). U mnie w listopadzie stukną dwa latka,więc tym razem obiecuję też zorganizować candy bo w zeszłym roku się nie popisałam ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. zapisuje się :) fajnieby sie prezentowały na mojej nowej kanapie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję kolejnej rocznicy i oczywiście zapisuję się do zabawy, bo podusie cudowne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje <Tobie i Twojemu blogowi :) A poszewki chetnie wezme :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój ulubiony, gwiazdkowy motyw :)
    Chętnie zgłaszam się do zabawy.
    Baner zabieram, a pozdrowienia zostawiam.
    Basia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję kolejnej rocznicy! Ustawiam się w kolejce po te cudne poduchy. Może mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję kolejnego roczku!! Do zabawy się przyłączam, ponieważ bardzo lubię zrobione przez Ciebie rzeczy :)) Z kocią torbą do dnia dzisiejszego chodzę na zakupy. Jest idealna.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się i ja:)
    baner: isthemagichereforever.blogspot.com/
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluję trzeciej rocznicy, zapisuję się i ja, banerek tu http://edytamasasolna.blogspot.com/, poproszę podusię :) wszystko jedno którą , bo trudno wybrać, pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
  22. Słodka poszeweczka. Staję w kolejce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham gwazdki, a poduszki są magiczne;) Banerek na http://thirdfloorno7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Gwiazdki z nieba nie dostanę ale może taką z poduszki.... Będę próbować! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja się zgłaszam :) Ja :) Banerek wstawię jutro, jak dotrę do laptopa.
    Poduszki przepiękne są, magiczne :)
    Kolejnych udanych i owocnych lat blogowania.
    Buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Witaj! Ja również bardzo chętnie dopisuję się do zabawy, bo poszeweczki są piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się i ja:) Piekne podusie:) banerek tutaj: pasjegosienki.blogspot.com
    pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj,ale sliczne te podusie ,gwiazdkowe akurat na gwiazdke by byly:)Pozdrawiam serdecznie
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Dołączam się do zabawy http://uoliuoli.blogspot.com/ Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  30. I ja, ja też dołączam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Biorę udział :)
    Banerek- http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Chętnie biorę udział :D

    piękne cudo!!!

    baner już wieszam na http://kamira90.blogspot.com
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale piekne poszewki !
    Z wielką chęcią biorę udział i dodaję do obserwowanych, bo widze, że bardzo ciekawy blog :) W wolnej chwili przejrzę cały !
    Banerek u mnie na www.mojenozyczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Biorę udział, poduszki z gwiazdkami na przedświąteczny czas!
    http://fabulous-christmas.blogspot.com/
    quake18@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Przyłączam się do zabawy :)
    Baner Zorza poranna

    Pozdrawiam
    Randa

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne poszewki :)
    Gratuluję rocznicy i zapisuję się do zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Agusiu, ustawiam się w kolejce, a jakże :)) Takie poszewki to prawdziwa słodycz :D

    OdpowiedzUsuń
  38. oj z przyjemnoscią przygarnełabym taką ksiązeczke

    OdpowiedzUsuń
  39. Dołączam do zabawy :)
    Banerek na pasku bocznym na http://odtworczo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Przyłączam się do zabawy :)
    Baner: on the other side of stars
    Pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Z przyjemnością biorę udział
    e-mail rybkazg2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Z przyjemnością biorę udział
    e-mail rybkazg2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. ochotę za zabawę mam wielką więc się zapisuję przesyłając najlepsze życzenia z okazji urodzinek , kolejnych takich rocznic i wspaniałych chwil na tworzeniu nowych dzieł !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jeśli jeszcze można to z wielką chęcią zgłaszam się do zabawy!
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluje wytrwałości w blogowaniu i kolejnych lat blogowania.
    Z przyjemnością przyłączam się do zabawy.
    Może los się do mnie uśmiechnie.
    Pozdrawiam
    E.

    OdpowiedzUsuń
  46. Z radością zapisuję się na tą zabawę i ruszam pobuszować po Twoim blogu. Trzy lata... Zaiste zacny to wynik :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. trzy lata to szmat czasu, ustawiam się na końcu licząc na łut szczęścia:-)))))
    pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale cudowności! <3 Biorę udział :)))
    Obserwuje bloga jako: Sabina eM
    Baner: http://123binka.blogspot.com/p/rozdania.html
    Email: sabinkaemm@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  49. I ja bardzo chętnie staję w kolejce po te wspaniałości ; )
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  50. I ja się jeszcze zgłaszam ! :) wklejam banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

  52. The Louis Vuitton handbags comes in three sizes and assorted colors. Chanel handbags It is a affected bag fabricated of bland covering with topstitched detail. Rolex Air King brands that have a history in China often do better than newcomers, because the Chinese trust Original Rolex Watches brands they have heard of for a long time. “Trust of the 1:1 Replica Breitling Watches is a very serious issue for Chinese consumers, because Chinese consumers are concerned about quality and safety problems and worried about counterfeit products, which hits hard on the Omega Watches Replica trust they put on made-in-China products and brands.This reimagined Replica Tag Heuer advertence 116523 is the antecedent bearing Rolex Daytona that aboriginal came out in 2000.

    OdpowiedzUsuń