OBSERWATORZY

czwartek, 3 września 2015

Komplecik Emilie ! I znowu Minionek :)

Witam Was Serdecznie :) 

Na wstepie ciesze sie ,ze spodobal sie Wam Minionek :) 
Dziekuje Slicznie za kazde przemile slowo pozostawione przez Was pod ostatnim postem !!! :)

Od tygodnia siedze w domu i choruje z mala :/ No kurujemy sie ,ale cos nie chce odpuscic ten katar z kaszlem brrr. 
Wkoncu dzisiaj nie lamie mnie tak w plecach ,to tak mnie natchnelo ,aby cos dla malej przygotowac :)

Poniewaz chlodne dni zblizaja sie wielkimi krokami ,to wymyslilam sobie ,ze zrobie Emilie opaske na uszka i tak z opaski wyszedl komplecik razem ze spodniczka :) 


I sie udalo wkoncu ,ze prosto i w pieknym slonku :))


A tu Emilie najpierw z sama opaska :)



:) 

I juz razem z spodniczka :)) Taki prosty komplecik bedzie miala do przedszkola ;))


:)


Mala czarownica :)
Chcialam cos jeszcze dodac do tego zygzaka , ale tylko wykonczylam spodniczke na dole bialo czarnym paseczkiem. Kolorkow wiecej nie bede dodatwac ,tak sobie pomyslalam ,ze do tego getry i bluzeczka w tym samym kolorku juz dopelnia calosci .
:) 
Bardzo spodobala mi sie taka opaska i mysle ,ze bedzie jeszcze wiecej u mnie takich :)) 

No i na koniec jeszcze raz Minionek :))
Po pokazaniu na fb Minionka ,dostalam zamowienie dla Finna :)

Cudem sie udalo ,ale sie udalo przygotowac ta podusie.


 Taki jak poprzedni ,troszke lepsze kolorki wyszly tak mi sie wydaje :))  No i tylko z wszytym niebieskim paseczkiem do gory, bez zoltego. Spodobala sie podusia ,a wiec zadowolona jestem baardzo :)

Wykonczenie tylu takie samo jak w poprzedniej podusi. 

I to by bylo na tyle :)

Moje Drogie Zycze Wam Przedewszystkim Duuuzo Zdrowka !!! 
Mnie dobila pogoda (raz 35 stopni ,nastepnego dnia 10 i deszcz :(( ) 

Dbajcie o siebie ,ta pogoda jest baardzo zdradliwa . 


Pozdrawiam Was Serdecznie !!! 
Agnieszka 

27 komentarzy:

  1. Cudny ten komplecik! Mała wygląda w nim przeuroczo :) w ogóle sam materiał już mi się bardzo podoba :) a takie opaski uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Emilie wygląda w tej opasce! Obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Komplecik widziałam na fb. Jest ekstra ale Emi to w sumie wevwszystkim ładnie taka jest cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że córcia zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bylysmy dzisiaj u lekarza ,Emilie miala swoj nowy komplecik i wszyscy sie za nia ogladali hihi :)) Ojj tak zadowolona :))

      Usuń
  5. komplecik na małej modelce jest rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  6. Komplecik rewelacyjny!!!
    Minionki nie przeminą tak szybko ;-)
    Zdrówka - dla Was wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana Slicznie !!! :) Zdrowko sie przyda ,oj przyda. Malutka juz troszke lepiej, a ja dostalam nowe tabletki brrr :(( No ale moze te teraz pomoga juz mi. Byyyle do lata hihi :))

      Usuń
  7. Emilie wygląda bombowo!!! Opaska jest super :))) No i nie dziwię się, że Twoje Minionki tak się podobają bo są ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Aniu :))))) No Minionki jeszcze troszke i beda snily mi sie po nocach :))) Bo jeszcze dwa musze przygotowac hihi :)

      Usuń
  8. na Facebooku nie zauważyłam, że spódniczka jest obszyta lamówką,
    super to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bylo latwiej i szybciej wykonczyc dol :))) Dziekuje Elu :) Ciesze sie ,ze podobaja Ci sie moje prace :)) Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Ale u Ciebie różności!
    Piękne wykończenie spódniczki lamówką! Brawo!
    Dziękuję za odwiedziny i wpisy u mnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie :)) Chcialam wszyc rozowa lamowke ,ale wkoncu wzielam w paseczki do kompleciku :)) Milo mi ,ze zajzalas do mnie :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Świetny komplecik i śliczna ta Twoja "czarownica"!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam zygzaki i szarości! Idealne połączenie :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczną masz córeczkę. Wie jak pozować do zdjęć :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Dziekuje :))) Ojj tak lubi ustawiac sie do zdjec :)) Pozdrawiam :))

      Usuń
  13. Świetny komplecik i poduszka! Przechodzisz samą siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę,że szycie idzie Ci świetnie :)

    OdpowiedzUsuń