OBSERWATORZY

czwartek, 13 marca 2014

Rodzinny Komplecik Poszewek :) Bialo - Czarno :):)

Witam Was Serdecznie :) 

Na wstepie chcialabym Wam Bardzo Podziekowac za kazde przemile slowo pozostawione przez Was pod ostatnim postem :)
Dziekuje Wam Slicznie :):) 

Ciesze sie Bardzo ,ze i Wam podusie siostry sie spodobaly :)

Dostalam juz kilka dni temu zamowienie od Izy na 5 poszewek z imionami czlonkow rodziny :) 
Na poczatku Iza chciala cale biale tylko z imieniem,ale jak zobaczyla podusie mojej siostry to poprosila jeszcze o ramke :) 

Noo dobrze ,a ze Wkoooncu je skonczylam i Iza nie ma nic przeciwko ,ze Wam je pokaze zanim dotra do niej :):)
to wyszly tak :) : 


Czcionke wybrala Iza :) 
Uwazam ,ze jest Piekna :):) 




No i po kolei :) 



 

I najmlodszy czlonek rodziny ,ktory jeszcze w brzuszku u mamy sie wierci :) :



I tak jak widac na zdjeciu wyzej kazda podusia jest z tylu biala z dodatkiem paseczka czarnego :) 


I jeszcze na koniec wszystkie razem :) 

Jak juz Iza dostanie je do domu i ulozy sobie na lozku :):) 
Tak wszystkie razem to poprosze ja o fotke ,mysle ,ze Pieknie wszystkie razem beda sie prezentowac :):)

Mysle ,ze to Bardzo fajny pomysl z imionami czlonkow :)
A Wam jak sie podoba taki Komplecik Rodzinny ?? :)

Poniewaz mam duzo teraz zajec ,szycia plus do tego Piekna pogoda i z dziecmi na dwor chodzimy przez to mnie mniej w blogosferze.  
Staram sie czasem do Was zagladac ,ale nie zawsze mam sile lub czas po sobie slad jaki kolwiek zostawic. 
Z czasem obiecuje sie poprawic :) 

Zycze Wam Milego Zblizajacego sie Weekendu :):)

Mi zostalo jeszcze szycie ,sprzatniecie calego mieszkania iiiii Paakowanie sie na urlop :):)  
Trzymajcie kciuki ,zeby sie udalo,zebysmy mogli jechac na jakis czas do Polski :):) 

Pozdrawiam Was Serdecznie :)
Agnieszka 

39 komentarzy:

  1. Te poduchy są po prostu piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. JA trzymam kciuki z aten przyjazd i za spotkanie z nami:)
    A poduchy wyglądają kapitalnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Hally :):)
      Ja rowniez za Nasze Spotkanie Trzymam Moocno Kciuki !!! :):)

      Usuń
  3. ŁAŁ już niebawem u mnie, ciesze się ogromnie iż byłaś cierpliwa i wytrzymywałaś moje marudzenie, ale efekt jest super.

    Pozdrawiam
    Iz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) ja zadnego marudzenia nie slyszalam :):) Ciesze sie ,ze podusie Ci sie spodobaly :) I oby posluzyly dluuuugo :):)

      Usuń
  4. Pomysłowe poduchy, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje poduszki są coraz piękniejsze! :)) Poduszki z imionami to naprawdę fajny pomysł i mi również się bardzo podoba ta czcionka :) No cudne są :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Asiu :):) Ciesze sie ,ze te moje szyjatka Ci sie podobaja :) Buziaki :):)

      Usuń
  6. poduszeczki z imionami fajna sprawa :)) na salonowej kanapie mniej niezgody pt 'oddaj mi poduszkę' :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Dokladnie kazdy mialby swoja podusie :):) Dziekuje Ci Ania za mile odwiedzinki :)

      Usuń
  7. Wspaniale są :-) oczywiscie trzymam mocno kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wykaligrafowane :))
    ja tez lubię zestawienie czerni z bielą :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Agus cuuuudny zestaw:) Wspaniale tworzysz black and white:) Buziak:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Iza :):) Ty to masz talent do tych kolorkow :) Buziaki :)

      Usuń
  10. Podusie przepiękne, czarne z białym zawsze dobrze wygląda. Czcionka rewelacyjna, ciekawe jaka? A pomysł uważam za świetny, zwłaszcza do sypialni lub salonu. Ja mam w takiej roli serduszka z naszymi imionami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Dziekuje Ci Slicznie :):) Czcionke wybrala sama Iza ,poprosze ja ,aby mi napisala jak sie nazywa :) Sliczne serduszka szyjesz :):)

      Usuń
  11. Matko cudowne!piękna trzcionka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. O mamuniu! CUDOWNOŚCI!!!!!!! Jestem zachwycona! Wspaniały pomysł na rodzinne poduszki i rewelacyjne wykonane:) Masz talent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Dziekuje Ci Asia Slicznie :):) Pomysl na wszystkie imiona byl Izy i trzcionka ja tylko namalowalam i zszylam :):)

      Usuń
  13. Jakie piękne!!! Jestem pod ogromnym wrażeniem!

    P.S. Nie wiem jakim cudem udało mi się przegapić ten post :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To i tak fajnie ,ze ten post znalazlas :) Dziekuje Ci Slicznie Olu :)

      Usuń
  14. Bardzo eleganckie te poduchy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Mam nadzieję że Oliwier to na pewno Oliwier ;)

      Usuń
    2. hihi :):) Noo czy Oliwier to na pewno Oliwier to sie dowiem mysle na dniach :):) Dziekuje Ci za mile odwiedzinki :)

      Usuń