OBSERWATORZY

piątek, 6 grudnia 2013

Wyniki Candy :):):)

Witam Was Serdecznie :)

Dzisiaj jest Dzien Wyjatkowy :):) 
Poniewaz Mikolaj przynosi prezenty to jak najbardziej ogloszenie wynikow Candy dzisiaj pasuje :)

Chcialabym Serdecznie Podziekowac za tak liczny udzial w Candy :) 
Jestem pod wrazeniem ile osobek sie zapisalo Dziekuje i Witam Serdecznie Nowe Osobki u mnie :):)
 Mam nadzieje ,ze sie Wam spodoba u mnie i pozostaniecie na dluzej :):) 

Lacznie bylo 144 komentarzy ,z czego 141 osobek wyrazilo chec wziecia udzialu w zabawie :) 
Noo dobrze krotka fotorelacja z losowania :):) 



Troszke zajelo mi wypisywanie ,ciecie i przy skladaniu pomogl mi synek 
noo Dalismy rade :):) 

Pierwsza poszewka z sowka wylosowana przez Tobiego pojedzie 
dooooooooooooooo : ) 



SERDECZNIE KOCHANA CI GRATULUJE :):):):):):) 

---------------------------------------------------------------------------

Druga poszewka natomiast z ptaszkiem wylosowana przez Emilie pojedzie 
doooooooooooooooooooooo : )



SERDECZNIE I TOBIE KOCHANA GRATULUJE :):):):):):) 



Jak widac dzieci sie ladnie spisaly :) Oczka skierowane na mnie lub na bajke too znaczy,ze nie podgladaly :):):):) 

Jeszcze raz Baaardzo Wam Dziekuje za udzial w moim Candy  :):) 
Ciesze sie ,ze spodobaly sie Wam podusie moje jak i male dodatkowe prezenciki :):)

-----------------------------------------------------------

Tradycja od paru lat u nas jest ,ze choinke ubieramy 5 grudnia :):) 
Dla niektorych osobek to za szybko ,ale dla mnie dla dzieci to jak najbardziej odpowiedni czas :) 
Juz sie nie moglam doczekac jej w domu :):) 


Juuz jest :) Pieknie swieci :):) ach jak ja ja uwielbiam :):) 
No i oczywiscie prezentow nie moglo zabraknac w tak wyjatkowym dniu :):) 



Obcy atakuja :):) 








Jeszcze karton po choince za co przepraszamy :):) I malutka ze swoim nosidelkiem :):) 
I to by bylo na tyle :):) Maly w przedszkolu dostal slodycze i mandarynke :) 
Jeszcze przyjdzie dziadek z prezentami ,ciekawe czy cos dla mnie bedzie mial haha :):)  













A u Was byl Mikolaj ??? :):) 

Jaaaa dostalam na Mikolaja :) :::

Umyte naczynia wczoraj wieczorkiem :):) w tym czasie lezalam w wannie :):) 
Uspione dzieciaczki :):):) dalej lezalam w wannie :):) 
aa poo 23 zaczelam pakowac prezenty :):) 

Mam nadzieje ,ze i dla Was ten dzien byl wyjatkowy,mily :):) 

Serdecznie Pozdrawiam 
Agnieszka 

58 komentarzy:

  1. Gratuluję :) U nas choinkę ubiera się zazwyczaj dużo później, ale ten klimat jaki ona daje sprawia, że chyba na dniach się zabiorę za jej ubieranie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Ja to uwielbiam jak tak Pieknie swieci :):) Dla mnie miec ja w mieszkaniu tylko na kilka dni too byloby stanowczo zaamalo :):) Pozdrawiam i Zycze Milego ubierania choinki :):)

      Usuń
  2. Obie moje kumpele się załapały, a ja nie...no szkoda, że nie masz trzech maszyn losujących ;) Buziole:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypluj te slowa :):):) Ty dostaniesz i tak niespodzianke ode mnie :):) Buziaki :):)

      Usuń
  3. Nooo jakie grzeczniutkie dzieci skoro takie piękne prezenty dostały :)
    U mnie z choinką jest odwrotnie, ubieramy tuz przed Świętami ale potem stoi do 2 lutego no chyba , że wcześniej jej igły opadną ;)
    U mnie Mikołaja nie było więc w ramach zadośćuczynienia wyjadłam dzisiaj cukierki kupione dla mojego chrześniaka i jego sióstr ;) jutro muszę odkupić bo z prezentami jedziemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha ii bardzo dobrze ,ze cukierki wyjadlas :):) Jutro kupisz nowe i nikt sie nie dowie :):):) Tak dzieci kochane i grzeczne jak spia :):) Pozdrawiam :):)

      Usuń
  4. Dziękuję za super zabawę :-) Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) To ja Dziekuje ,ze sie przylaczylas do zabawy :):)

      Usuń
  5. Dziękuję za zabawę:) Dzisiejsza pogoda nie sprawiła mi przyjemności więc było tak sobie;/ Szkoda gadać, może jutro będzie lepiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wczoraj bylo tak strasznie nieprzyjemnie ,wietrznie ,ale dzisiaj juz bylo troszke lepiej :) Wiec i Tobie Zycze Poprawy Pogody i Dobrego Nastroju :):)

      Usuń
  6. oj jak mi szkoda takiej poduszki.:)
    a u mnie tradycja,że choinkę ubieramy w wigilię.Rano dzieci jadą z tatą po żywą choinkę,wybierają,wycinają i potem ubierają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ci za udzial w zabawie :):) Kazdy ma swoja tradycje i to wlasnie jest Piekne :):) Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Świątecznie już u Ciebie! Ja też wcześniej ubieram choinkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak teraz juz z choinka to na prawde Swiatecznie u mnie :):) Mi to pasuje Baardzo :):) To i u Ciebie juz niedlugo bedzie Swiatecznie :):)

      Usuń
  8. Wspaniałe prezenty dostały Twoje dzieci i Ty też miałaś cudny relaksacyjny prezent, dziękuję za candy i gratuluję zwyciężczyniom !! <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :):) Milo mi ,ze dolaczylas sie do zabawy u mnie :) W taki sposob moglam Cie poznac :) Pozdrawiam :):)

      Usuń
  9. Gratuluję wygranej!
    A tradycja z choinką wspaniała dzieci na pewno maja dużą frajdę, że już ona jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Mala czasem ma natchnienie i bombki chcialaby potraktowac jak pileczki male :) Alee mam ja na oku :):) Tak dzieci maja frajde z duzej jak i malutkiej :):) Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Dziękuję za miły komentarz u mnie :)
      Dopiero stawiam pierwsze kroki w tworzeniu dekoracji, ale mam już przygotowane rzeczy do zrobienia bombek z nitek, no i kalendarz "się ozdabia", mam nadzieję, że niebawem będę mogła zaprezentować moje "dzieła" na blogu :)

      Usuń
  10. Gratuluję i szkoda , że nie wygrałam . Śliczne te podusie.
    Ale już dzisiaj wygrałam jedne candy też z podusią, że za dużo byłoby tego szczęścia, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak widzialam zwinelas mi sprzed noska ta fajna podusie :):) Gratuluje Ci wygranej :) U mnie jeszcze na pewno beda jakies niespodzianki :):) Buziaki :)

      Usuń
  11. Dziękuję za zabawę i gratuluję:) fajnie, że już masz choinkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) ojj tak fajnie ,ze juz choinke mam :):) Pozdrawiam :):)

      Usuń
  12. A jak to się stało że ja nie wiedziałam o candy:((( normalnie wypadłam z obiegu na chwilkę i co? i mnie ominęło:( krzycz do mnie następnym razem kochana że takie cudności rozdajesz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) tak sie wlasnie zastanawiam i chyba pisalam Ci o Candy ,ale tak na 100 nie wiem. Nastepnym razem bede krzyczec glosno :):) Buziaki :)

      Usuń
  13. Dziękuję za zabawę, choinkę macie cudowną, pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Choinke jeszcze w Polsce kupilismy ,uwielbiam ja :):) Pozdrawiam Cie rowniez Serdecznie :):)

      Usuń
  14. ja coś wygrałam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nie wierzę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D ucałuj Dzieciaki :))) więc ten Mikołaj jest dla mnie wyjatkowo udany :) !!!! bardzo się cieszę, jupiiiiiiii :) Aga wyślij mi tam ten numer konta :******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo tak wygralas wygralas :):) Jutro sie odezwe do Ciebie na meila :):) Buziaki :):)

      Usuń
  15. Gratuluję i dziękuję za zabawę.
    Dla mnie na choinkę jeszcze za wcześnie, ale mój syn chętnie by już ją ubrał ;))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Moja siostra tez zawsze prawie przed sama wigilia ubierala ,ale w tym roku poddala sie i juz tez maja :):) Jak poczujesz ,ze czas na nia to i zapewne bedzie :):) Pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Gratulację!!!!Choinka doskonale się prezentuję u mnie był zwyczaj ubierania w Wigilie ale Milka już pyta no mamo kiedy ? :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) No to moze sie poddasz i wczesniej bedzie u Was w tym roku :):) Buziaki :)

      Usuń
  17. Gratuluje, dzięki za miłą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo mi ,ze sie dolaczylas do zabawy :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  18. Gratulacje, dziekuje za swietna zabawe :)
    Choineczka piękna :) Dzieciaki szczesliwe, ato najwazniejsze raszta sie nie liczy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):) To prawda najwazniejsze ,ze dzieciaczki szczesliwe no i Ja hihi :):) Buziaki :):)

      Usuń
  19. Gratuluję zwycięzcom i pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękujemy za zabawę. Gratulacje dla wygranych.
    Piękna choinka! I widać, ze wszystkim się podoba.
    U nas Mikołaj z własnoręcznymi prezentami: pudełkiem zdobionym techniką decupage i rękawiczkami zrobionymi na drutach, strasznie lubię robić sama prezenty. Ale ta wanna :-) to też świetny pomysł. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Suuper takie prezenty samemu robione najcenniejsze sa :):) To nie wanna :):) To nosidelko :):) Dziekuje Ci za mile odwiedzinki :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  21. Ooooo.....dziękuję:)))))Będzie ozdobą naszego pokoju:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):) No mam nadzieje,ze posluzy Wam dlugo :):):)

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. Dziekuje za udzial w zabawie :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  23. "maszyny " losujące cudowne :))))
    oczywiście gratulacje :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje dla zwyciężczyń:)
    Dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję za zabawę, dzięki której mogłam do Ciebie trafić :))
    My choinkę ubieramy tuż przed Wigilią (a czasem jak czasu zabraknie nawet w samą Wigilię) i potem podziwiamy i cieszymy się nią tradycyjnie do 2 lutego (o ile za bardzo nie traci igieł). Lubię przyodziać mieszkano w świąteczną szatę gdy wszystko posprzątane i pachnie tylko świętami ... do świąt trwają inne przygotowania, klejenie kartek, pieczenie ciastek i szykowanie prezentów własnoręcznie zrobionych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kazdy ma swoja tradycje i to wlasnie jest Piekne :):) Ja mieszkanko mam ogarniete :) Dzisiaj bedziemy piec pierniki :):) My mamy sztuczna choinke ,ale i tak ja uwielbiam :) Milych Przygotowan do Swiat Ci zycze :) Jak i milo i mi Cie poznac :):) Pozdrawiam :)

      Usuń
  26. DZiękuję za zabawę i gratuluję zwycięzcą!!!
    Pozdrawiam cieplutko! Cz.



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje rowniez Tobie za udzial w zabawie :):) Pozdrawiam :)

      Usuń
  27. Gratuluję wygranym :) Pozdrawiam cieplutko i czekam Aguś na następne cukierkowe candy :D buziakiiii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Dziekuje Kochana :):) Na pewno bedzie jakies Candy jeszcze u mnie :):) Buziaki :):)

      Usuń
  28. My wczoraj ubrałyśmy naszą choinkę ;) Wasza jest naprawdę piękna :))

    OdpowiedzUsuń

  29. The Louis Vuitton handbags comes in three sizes and assorted colors. Chanel handbags It is a affected bag fabricated of bland covering with topstitched detail. Rolex Air King brands that have a history in China often do better than newcomers, because the Chinese trust Original Rolex Watches brands they have heard of for a long time. “Trust of the 1:1 Replica Breitling Watches is a very serious issue for Chinese consumers, because Chinese consumers are concerned about quality and safety problems and worried about counterfeit products, which hits hard on the Omega Watches Replica trust they put on made-in-China products and brands.This reimagined Replica Tag Heuer advertence 116523 is the antecedent bearing Rolex Daytona that aboriginal came out in 2000.

    OdpowiedzUsuń