OBSERWATORZY

poniedziałek, 2 września 2013

Angry Birds :):)

Witam :) 

Na wstepie mam nadzieje ,ze czasem skorzystacie z przepisow jakie tu wstawiam dla Was :) 
Salatka mniam mniam :) 
Babeczka z majonezem Mniaaam :) 
Pamietajcie o majonezie :):) 

Jaka jest u Was pogoda ???  
U mnie taka ,ze zmobilizowala mnie do wyciagniecia maszyny do szycia :):) 
Jedziemy jutro na urodziny do kolegi synka i postanowilam cos sama dla niego zrobic :) 

U nas w obecnej chwili dzieci Kochaja sie w Engry Birds :) 
Mam nadzieje ,ze sie spodoba prezencik :) 

Dzieci tez chcialy zdjecie wspolne :):) 
Kilka foteczek :):)


Poszewka na poduszke z poduszka, pluus cos jeszcze :) Oczywiscie jak zdaze :) 
Plus troszke slodkosci :) 
iii jak moze byc ???? :) 




Tyl podusi jak widac prosty caly niebieski z przyjemnego polarka :):) 
















Mam nadzieje ,ze sie spodoba :) 
Mam szablon na maskotke tego ptaka ,aleee to moze w pazdzierniku dla synka zrobie na urodziny :):) 

Zycze Wam Milego Udanego Nowego Tygodnia :) 
Zmykam dalej szyc :) 

Pozdrawiam Was Serdecznie :) 
Agnieszka 

64 komentarze:

  1. Ale fajna poducha !!!
    Jak bym była mała też bym taką chciała :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :):) Jest mi baardzo milo ,ze Ci sie podoba :):) Buziaki :)

      Usuń
  2. super poduszka :) a maskotkę angry birds sama ostatnimi czasy chciałam :) może nawet kiedyś sobie uszyję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Dziekuje Aniu :):) Jak bedziesz potrzebowala szablon Pisz smialo to Ci podesle :):) Buziaki :)

      Usuń
    2. chętnie, jak zakupię czarny i żółty materiał to się odezwę, bo obecnie mam pastele w zapasach :)

      Usuń
    3. :):) ok :) Jak cos to pisz :)

      Usuń
  3. świetna poducha :) masz ogromny talent w rączkach :))) Dziękuję
    Ci że do mnie zaglądasz mimo iż mało mnie ostatnio na blogu cieszę się że nie zapominasz o mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kasiu :) Pewno ,ze bede do Ciebie zagladac i nie zapomne o Tobie :) Buziaki :)

      Usuń
  4. nie znam ptaka ;)
    świetnie wymyśliłaś i odszyłaś aplikację !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ptaka znam bo gralam w gre o nim :):) Troszke poszperalam na necie i takie cos spodobalo mi sie z jakiegos obrazka najbardziej i tak powstala :) Dziekuje Ci za mile odwiedzinki :)

      Usuń
  5. Aguśka! Świetnie wyszła Ci podusia, piękne wykonanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna poducha :)

    p.s. gratulacje :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Martus :):) I Dziekuje :):) Buziaki :)

      Usuń
  7. Suuuuper :) Sama kiedyś straciłam głowę dla Angry Birds , ślęczałam nad telefonem dopóki nie przeszłam wszystkich poziomów...no wiem , wiem stara baba ... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha no cos Ty :) Ja tez w ta gre lubie grac :):) Jak najbardziej gra dla kazdego :):) Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Przepiękna poduszka, będzie wspaniały prezent!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :) Ciesze sie Baardzo ,ze Ci sie podoba :):) Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. :):) Mala dorwala w swoje raczki i oddac nie chciala :):)

      Usuń
  10. Fajna ta podunia- swietne, yzwe kolory, nic dziwnego, ze dzieci lubia :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Elu uwielbiam takie kolory :):) Dziekuje Ci za mile odwiedzinki :):)

      Usuń
  11. Bardzo fajny pomysł:) coś innego:)
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna poducha!!! :D
    a u nas dziś 11 stopni i mżawka cały dzień... nic tylko hyc pod koc ciepła herbatka i dobra książka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Paulinko :) Ja to takie poduchy dzieciece robie :) za to te Twoje to sa u mnie achy i ochy :):) U mnie tez juz chlodniej sie zrobilo. Buuziaki :)

      Usuń
  13. świetna!!!!takiej nie kupisz w żadnym sklepie!!

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, idealna!
    nie ogarniam jak można takie szczegóły na maszynie szyć, ja ręcznie równo nie umiem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Ja nie wiem jak mozna tak Slicznie szyc jak Ty recznie :):) Buziaki :)

      Usuń
  15. Piękna,bardzo dobry pomysł.U mnie pada deszcz i jest bardzo zimno:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Co do pogody u mnie dziaiaj juz tez pada :( Mysle ,ze jeszcze ladne dni na pewno sie pokaza :)

      Usuń
  16. rewelacyjne poduchy naprawde super, a pogoda u mnie brzydka zimno i deszczowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :):) Co do pogody to tak jak u mnie w obecnej chwili :( mam nadzieje ,ze popoludniu nie bedzie padac ,bo urodziny na dworze maja byc.

      Usuń
  17. śliczna poducha...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna poducha...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Ciesze sie ,ze Ci sie podoba :):)

      Usuń
  20. Jak dla mnie poszewka wyszła świetnie. Na pewno się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) To teraz juz mozemy tylko siebie szykowac na urodziny :):) Pozdrawiam :)

      Usuń
  21. nie wiem czemu dopiero teraz dodałam do obserwowanych! szok ;p
    Podusia szałowa, na pewno zrobi wrażenie :)
    co do sałatki - zrobiła, pyszna, uwielbiam! :)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Ciesze sie ,ze zechcialas dodac mnie do obserwowanych :):) Dziekuje :) Milo mi ,ze podusia Ci sie podoba :) Jak i ze salatka smakuje :) Buziaki :)

      Usuń
  22. Agusia, no jesteś mistrzem :) superowa poducha!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Dziekuje Madziu :):) Buziaki :)

      Usuń
  23. heheh poduszka wyszła Ci pierwsza klasa !!!! Jaśko byłby zachwycony ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :):) To tak jak moj synek nie umie sie doczekac do urodzin ,az swoje prezenty z Engry Birds dostanie :) Buziaki :)

      Usuń
  24. Poduszka bombowa! :D Na pewno będzie zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Asiu :):) Wlasnie wrocilismy z urodzin ,podusia sie spodobala :):) Buziaki :)

      Usuń
  25. Przytulanka cudna. Moje dzieciaki chętnie pewnie by się poprzytulały do ptaszyska. Pozdrowienia i zapraszam na candy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) To prawda podusia na czasie dla dzieci :) Dziekuje za zaproszenie do zabawy :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  26. Odpowiedzi
    1. :):) Dziekuje Pieknie :):) Buziaki :)

      Usuń
  27. Aguś śliczniutką stworzyłaś podusie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Na pewno sie spodoba-jest super,a dzieci lubią te ptaszyska:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Elu :):) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

      Usuń
  29. Wow!Wyszło rewelacyjnie,sama nie jestem wielbicielką,ale dzieciaki na pewno są zachwycone:)

    OdpowiedzUsuń