OBSERWATORZY

niedziela, 28 lipca 2013

Tak wiem wiem ,ze juz pozno na slodkosci Mimo to Zapraszam :):)

Witam Was Serdecznie :) 

Dzisiaj rano milo zaskoczyla mnie pogoda :) Cieplo nadal ,ale i taki przyjemny wiaterek sie pojawil :) 
Postanowilam upiec ciacho :) 
Skladniki : To coo mialam w domu :):) 


Upieklam biszkopt :) 
Przekroilam na dwie czesci. 
Posmarowalam dzemem truskawkowym :) 
Przygotowalam krem waniliowy z torebki :) 
Nalozylam troszke kremu na biszkopt ,na to polozylam mieszanke owocowa z puszki :) 
Znwowu krem ,przykrylam ,reszta kremu i obowiazkowo posypka cukierkowa ulubiona dzieci :) 
i Gotowe :) 

Jak lubicie Sloodko to Zaapraszam :) 

Na koniec przypominam o licytacji u mnie tutaj 
Dowiedzialam sie ,ze licytacje konczymy 31.07 
Udalo sie na szczescie zebrac pieniadze na drugi zabieg. Suuper :) 
Pieniazki z licytacji beda juz przeznaczone na trzeci zabieg.




Przyznam sie szczerze ,ze obawialam sie wystawic licytacje u mnie na blogu. Wiem jak jest i do tego taak wiele juz licytacji jest na blogach. 
No ale i tez jak bym nie sprobowala to mysle ,ze moglabym zalowac pozniej.
Mysle ,ze lepiej probowac jak nie robic nic. 
Dziekuje Baardzo Ani i Wiesi za wziecie udzialu jak na razie w licytacji Dziekuje Wam Bardzo !!!

Milego Slodkiego Wieczorka Wam Zycze :)

Pozdrawiam
Agnieszka

30 komentarzy:

  1. Ciacho mniam ale pysznie wygląda ale tak na noc, za późno weszłam;)))) buziaki a groszki jak się podobają to paseczek mam dla Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) To Ja Aniu posta za pozno wstawilam :) i taak podobaja sie baardzo groszki :):) Ja uwielbiam wszystko co z fioletem jest no i groszki :):) Dziekuje :):) Buziaki

      Usuń
  2. Kazdy grosz sie liczy, wiec najwazniejsze Twoje dobre checi :)

    A ciasto tez jest na licytacje? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi :) Na ciasto Elu to Ja Zapraszam Cie do mnie :):) Dziekuje Ci Elu :):) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ja też bym się skusiła... :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) I dla Ciebie starczy :):) Mam nadzieje ,ze udal Ci sie jarmark dzisiaj :) Buziaki

      Usuń
  4. ciasto mmmmmm
    fajnie że się przyłączyłaś do licytacji

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiesz jak bardzo bym go zjadła bez względu na porę zawsze dostaje ślinotoku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) hihi Szkoda ,ze nie ma jak wyslac poczta ,bo bym Ci poslala na pewno :):) Buziaki

      Usuń
  6. Uwielbiam takie słodkości ! Zajrzałam do Ciebie dopiero rano, więc chyba dla mnie zostały same okruszki - tak smakowicie wygląda :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Nic sie nie martw jeszcze kilka kawaleczkow zostalo ,wiec i dla Ciebie sie znajdzie na poczestunek :):) Ciacho wyszlo tak slodkie ,ze zjadlam kawaleczek i mialam dosc na caly dzien hihi :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Ciast słodkich mam dość dość, cały weekend (tak ten gorący:D) biesiadowanie, najpierw ślub potem 50lecie ślubu :D obecnie umieramy w pod warszawą 32 stopnie :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Too sie Wam udal weekend :):) Suuper :) U mnie po takim wlasnie calym tygodniu upalow po prawie 40 stopni ,wczoraj w nocy wkoncu popadalo :):) Zycze Ci tak 25 stopni na dworze :):)

      Usuń
    2. czekam na deszcz z utęsknieniem :)

      Usuń
    3. To sie dziele z Toba deszczem :) bo i dzisiaj u nas popadalo :):)

      Usuń
  8. Poczęstowałam się :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciacho super, akcja szczytna. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cukierkowy placuszek wygląda super :) A za akcje brawo Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne rzeczy przeznaczyłaś na licytację!a ciacho mniam ,mniam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Elu :):) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

      Usuń
  12. a gdzie można dać jakąś rzecz na licytację?trzeba zrobić na swoim blogu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Kochana mozna u siebie na blogu wystawic aukcje, powiadomic Magde tutaj http://muszeleciec.blogspot.de/ ,ze sie dolanczasz aby pomoc :) Jak cos Cie jeszcze interesuje dokladnie to pytaj ,jak bede umiala to pomoge :)

      Usuń
  13. Ale pyszności i szkoda ze gapa jestem i na licytacje się nie załapałam bo ta czapusia jes cudna

    OdpowiedzUsuń