OBSERWATORZY

sobota, 3 listopada 2012

Witam :) 

Ojj jak mi szybko minal dzisiejszy dzien :) Ciasteczka byly jak i dzieciaczki od brata byly :) Dziewczynki zapragnely miec swoje choineczki ,a wiec noo co :) uszylam dla nich i dla mojego synka Tobiego :) Mysle ,ze to byl dzien udany :) Serdecznie Zapraszam do ogladania :) 






Maam nadzieje ,ze sie podobaja Wam :) Dla synka zamiast kokardi chcialam cos innego i wyszlo prawie jak krawacik :)  

plus ...

Moje pierwsze poduszeczki jakie uszylam dla bratanic i obrazek do pokoiku :)  









Poduszeczki obrazek i ciaaaasteczka :) 

Serdecznie Pozdrawiam :) 

3 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi sie pomysł na materiałowe choinki:) zainspirowałas mnie:) a że jestem na etapie myślenia o świetach.....:) to i u mnie powstana podobne choineczki tylko poszukam materiału w lumpeksach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ....to znowu ja :) odpisuje Ci tutaj na Twój komentarz u mnie - na winko serdecznie zapraszam, mogę Ci wtedy pozdradzac sekrety transferowania:) No chyba, że poczekasz na DIY na moim blogu.....bo na pewno zamieszcze o tym jak to sie robi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie :-) Bardzo mi się u Ciebie podoba :-) I na pewno będę zaglądać :-)Bardzo dziekuję za zaglądanie do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń